Tiedote/ Karjalatalon ravintola Sylvin omistajuus vaihtuu 15.9.2024 alkaen

15.09.2024 16:19

Ravintola Sylvi aloitti toimintansa Karjalatalolla marraskuussa 2022, ravintola Karelian lopetettua. Ravintola on vakiinnuttanut paikkansa käpyläläisten ja talossa vierailevien lounaspaikkana. Ravintolan omistava Prandia Lunchering Oy on myynyt ravintolatoiminnan Käpylän Sylvi Oy:lle, joka jatkaa toimintaa pääosin vanhan tutun henkilöstön voimin. ”Haluan kiittää kaikkia ravintola Sylvin ihania asiakkaita ja upeaa henkilökuntaa sekä yhteistyökumppaneita näistä parista vuodesta Karjalatalolla. On ollut ilo ja kunnia saada olla osa Karjalataloa”, väistyvä ravintoloitsija Maiju Leisti sanoo.

Ravintola on jo kesätauon jälkeen avannut ovensa ja toiminta jatkuu omistajanvaihdoksesta huolimatta ilman katkoksia syyskuussa. ”Tavoitteena on jatkossakin tarjota jokaisena arkipäivänä herkullista lounasta, joka on valmistettu itse maukkaista ja raikkaista raaka-aineista”, kertoo uusi ravintoloitsija Rajinder Singh. ”Myös talon eri tilaisuuksiin on mahdollista tilata tarjoilut meiltä. Lisäksi selvitämme tulevina kuukausina myös sitä, voisimmeko jatkaa ravintolan aukioloa ja tarjoilua iltaan saakka”, Singh jatkaa.

Uusi ravintoloitsija jatkaa Kiinteistöosakeyhtiö Karjalaisten Heimotalon vuokralaisena. Kiinteistöyhtiön puheenjohtaja Pertti Hakanen on hyvillään siitä, että uusi ravintoloitsija löytyi niin nopeasti, että toiminta jatkuu katkeamattomana. Puheenjohtaja Hakanen haluaa kiittää Maiju Leistiä Sylvin onnistuneesta toiminnasta ja toivottaa onnea uudelle yrittäjälle.

Uusi ravintoloitsija aloittaa toimintansa 15.9.2024. Tilaisuuksien tarjoiluista voi jatkossa tiedustella osoitteesta sylviravintola@gmail.com.

Lisätiedot: Kiinteistöosakeyhtiö Karjalaisten Heimotalon toimitusjohtaja Outi Örn, outi.orn@karjalanliitto.fi, p. 050-3041444