Karjalaisen kirjallisuuden lukupiiri Karjalatalolla

11.12.2024 13:00 - 11.12.2024 15:00 | Helsinki, Karjalatalo

Karjalaisen kirjallisuuden lukupiirissä keskustellaan karjalaisuuteen ja Karjalaan liittyvästä kirjallisuudesta. Kokoontumiset ovat kerran kuukaudessa keskiviikkoisin. Käsiteltävät teokset sovitaan ensimmäisellä kokoontumiskerralla. Kirjallisuuspiirin vetäjä on YTM, toimittaja Aira Saloniemi. Lukupiiri on Karjalatalolla Helsingissä keskiviikkoisin klo 13.00.

Lukupiiriin osallistumismaksu on 40 euroa/viisi kertaa. Maksu maksetaan Karjalatalon SieMie-puotiin ensimmäisellä kerralla.

Ilmoittautumiset alla olevalla lomakkeella tai toimisto@karjalanliitto.fi 19.9.2024 mennessä. Vetäjä ottaa yhteyttä ennen ensimmäistä kertaa.

Lukupiiri on osoitteessa Käpylänkuja 1, 00610 Helsinki. Lisätietoja: Mervi Piipponen, mervi.piipponen@karjalanliitto.fi.

Kokoontumispäivät:
25. syyskuuta
23. lokakuuta
20. marraskuuta
11. joulukuuta

(Muutokset mahdollisia).

Kysyttävää?

Piipponen Mervi
kulttuurituottaja, tiedottaja (tapahtumat, koulutus, pitäjäseura- ja säätiötoiminta)

Ilmoittautumislomake