PERUTTU! Äänellä itku ja itkuvirret -keskustelupiiri

13.03.2021 14:00 - 13.03.2021 17:00 | Helsinki, Karjalatalo

Äänellä itkeminen toi lohtua. Stepanie Kieleväinen laulaa itkuvirttä miesvainajansa hautakummulla. Itkut ovat tuoneet apua myös monelle tämän päivän ihmiselle.

Äänellä itku -kouluttaja Pirkko Fihlman vetää keskustelupiiriä, jossa käydään läpi mitä on tämän päivän äänellä itku, miten se opastaa tunteiden ilmaisuun sanoin ja miten itkut hoitavat mieltämme. Piiri sopii taustoitukseksi niille, jotka suunnittelevat osallistumista äänellä itku -kurssille tai ovat sellaisen jo käyneet.

Keskustelupiiri kokoontuu Karjalatalolla, Käpylänkuja 1, Helsinki) lauantaina  13.3. klo 14–17 (Karjalan Kunnaat -lehdessä on väärä päivämäärä). Keskustelupiirin hinta on 35 €, Karjala-kortilla 20 € / kerta.

Ilmoittautumiset 25.2. mennessä toimisto@karjalanliitto.fi, tai p. 09 7288 170 tai alla olevalla lomakkeella.

Keskustelupiiri toteutetaan, jos osallistujia on riittävästi. Muutokset mahdollisia.

Kuvaaja Väisänen A. O., 1915/ Kuva Museovirasto.

Kurssin järjestää Karjalan Liitto ry, Äänellä Itkijät ry ja Opintokeskus Sivis.

Kursseihin liittyvät ehdot:
•    Jos osallistuja peruuttaa osallistumisensa viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen, veloitamme järjestelykuluina 10 €/kurssipäivä.
•    Ilmoittautuminen kurssille on sitova. Kurssimaksua ei palauteta, jos jäät pois järjestäjästä riippumattomasta syystä.
•    Kurssimaksu palautetaan, jos perut kurssin sairastumisen takia ja sinulla on esittää lääkärintodistus.

Seuraamme koronaan liittyviä ohjeita ja rajoituksia.