Säätiön toiminta

84. Terijoki-juhla

Juhlaa vietettiin 23.9.2023 Järvenpään Seurojentalolla. Juhlassa toimittaja Anne Kuorsalo puhui aiheena "Evakot muistamisen ja unohtamisen keinualudalla" sekä kuultiin Marjatta Meritähti säveltämä Karjala rapsodia, jonka hän on säveltänyt karjalaisen äitinsä muistoksi.

83. Terijoki-juhla

Juhlaa vietettiin 24.9.2022 Järvenpään Seurojentalolla. Juhlassa Suomen Sukuhistoriallisen Yhdistyksen toiminnanjohtaja fil. tri Kari-Matti Piilahti kertoi aiheesta "Kivennapalaisten sukujen tutkiminen" ja FaT Nina Sevónin esityksen aiheena oli "Keitä Terijoen Hintzellit oikein olivat?". Lisäksi musiikkia ja runoja. Tilaisuudessa on kahvitarjoilu.

82. Terijoki-juhla

Juhla toteutettiin 18.9.2021 muistotilaisuutena Tuusulan Paijalan hautausmaalla Terijoen kirkkopuistoon haudattujen sankarivainajien muistomerkillä. Tilaisuudessa ei ollut läsnä yleisöä koronaepidemian takia.

81. Terijoki-juhla ja Teri-säätiön historian julkaisutilaisuus

Tilaisuus nauhoitettiin 26.9.2020 Järvenpään Seurojentalolla. Tilaisuudessa ei ollut läsnä yleisöä koronaepidemian takia.