Entiset Kivennapalaiset ry:n tapahtumia

Jäsenyhteisön tapahtumasivu - Suur-Jaakkimalaiset r.y.

Tule mukaan - muista ilmoittautua

Entiset Kivennapalaiset, pikkujoulu Karjalatalossa su 26.11. klo 15

26.11.2023 15:00 - 26.11.2023 18:00 | Helsinki, Karjalatalo, Wiipuri-sali

Lämpimästi tervetuloa yhdistyksemme pikkujouluun, jota vietämme Karjalatalon Wiipuri-salissa sunnuntaina 26.11. klo 15 alkaen. Katsomme yhdessä Suomen Diakoniaopiston Theatrum Olgan dokumenttielokuvan Sydämen arkeologia – Kyl myö selvitään. Elokuva valottaa kauniisti juurien, kivennapalaisuuden ja historian merkitystä nuorille. Elokuva on tehty Kivennapa-Säätiön tuella ja sen ensiesitys oli säätiön 70-vuotisjuhlaseminaarissa 8.10. Karjalatalossa. Sydämen arkeologia palkittiin Karjalan Liiton kunniakirjalla pitäjä- ja sukumessuilla 18.11.

Ohjelmassa on myös Kivennapa-aiheinen visailu kaikenikäisille, jouluista musiikkia, yhteislaulua, mukavaa yhdessäoloa ja tilaa vapaalle sanalle.

Tarjolla on tuttuun tapaan kahvia ja monenlaisia piirakoita. Arpajaisten pääpalkintona on herkkukori. Arvat 2 euroa/1 kpl, 5 euroa/3 kpl.

Tapaamisessa on mahdollista ostaa vuoden 2024 Kivennapa-kalenteita, kyläkirjoja, muuta Karjala-aiheista kirjallisuutta sekä yhdistyksen kauniita Ahokylmänkukka-kortteja ja -adresseja.

Tilaisuuksiimme ovat tervetulleita jäsenten lisäksi kaikki muutkin karjalaisuudesta ja Kivennavasta kiinnostuneet.

Lue lisää kotisivuilta www.karjalanliitto.fi/entisetkivennapalaiset.