JÄRVENPÄÄN KARJALA SEURA RY                                                                                                 Tiedote kesäretkestä

Hei jäsen,

kevätkausi tapatumineen on takana ja olimme mukana myös Karjalasilla kesäjuhlilla Mikkelissä. Olipa hieno ja monipuolinen tapahtuma.

Olet useasti saanut Pääsky ry:n jäsenkirjeitä luettavaksesi. Olemme Pääskyn jäseniä ja Pääsky hoitaa Jollaksessa karjalaista kesäkoti Salmelaa.

Järvenpään Karjala Seura on varannut tilan yksityiskäyttöön ja tekee yhteistyöseurojen (Sydänyhdistys ja Kansantanssija) kanssa retken Villa Salmelaan, Jollakseen, ti 13.8. Lähtö bussilla klo 11.00 Sauhun edestä, Alankotie 1, Järvenpää ja paluu klo 18.00 mennessä. Ruokailua (grilllimakkaraa, sämpylää, salaattia), saunomista ja yhdessäoloa lauluineen. Maksu 35 e kerätään autossa. Ilmoittauduthan 25.7. mennessä Vuokko Mäelle vuomak(at)saunalahti.fi tai 045 893 6290 ilmoittaen erityisruokavalioasi ja haluatko 5 euron lisämaksusta kahvia ja raparperipiirakkaa.

23 mahtuu bussiin.

Syyskauden jäsentiedote lähetetään, kunhan saadaan se valmiiksi.

Järvenpään Karjala Seuran hallitus

psta Vuokko Mäki, jäsenasiat